هلند، آمریکا را به خانه فرستاد

هلند، آمریکا را به خانه فرستاد

پایگاه خبری فوتبالی - هلند موفق شد در اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022، آمریکا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به عنوان اولین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم آمریکا و هلند عصر امروز از ساعت 18:30 به وقت تهران با قضاوت ویلتون پریرا در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار شد. هلند در گروه A توانسته با با 7 امتیاز به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی راه یابد، در حالی که آمریکا با 5 امتیاز جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

در نیمه اول آمریکا بازی را بهتر آغاز کرد، اما در دقیقه 10، ممفیس دیپای روی پاس دنزل دامفریز، گل اول را برای هلند به ثمر رساند. در 10 دقیقه پایانی نیمه اول فشار آمریکا روی لاله های نارنجی بیشتر شد و دوباره برخلاف جریان بازی، دالی بلیند باز هم با پاس دنزل دامفریز اختلاف را دو برابر کرد تا هلند با حاشیه امنیت مناسب به رختکن برود. 

در نیمه دوم شاگردان برهالتر فشار زیادی برای جبران کردن گل‌ها آوردند و در دقیقه 76، حاجی رایت اختلاف را به حداقل رساند تا آمریکایی ها به بازگشت به بازی امیدوار شوند، اما امید آن‌ها خیلی زود بعد از 5 دقیقه از بین رفت و خود دامفریز این بار گلزنی کرد تا عملکردی خارق العاده برای هلند داشته باشد. 

4416