یک اتفاق جالب در دوحه؛ پیراهن مسی در قطر کمیاب شد

یک اتفاق جالب در دوحه؛ پیراهن مسی در قطر کمیاب شد

پایگاه خبری فوتبالی- در اتفاقی عجیب، پیراهن کاپیتان تیم ملی آرژانتین، چند روزی است که در قطر کمیاب و بهتر است بگوییم نایاب شده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی فقط بین آرژانتینی‌ها محبوب نیست و محبوبیتی بین‌المللی دارد. این اتفاق، به یک دلیل خاص، بیشتر در جام جهانی به چشم آمده چرا که پیدا کردن پیراهن لیونل مسی در فروشگاههای آدیداس در دوحه، کار فوق‌العاده سختی است.

پیراهن لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین حدود 220 ریال قطر – معادل 2 میلیون و 200 هزار تومان – قیمت دارد و کسانی که در قطر به دنبال پیراهن او هستند، باید برای خرید پیراهن بازیکن مورد علاقه‌شان، چند روزی صبر کنند.

البته که می‌توان پیراهن غیراصل مسی را در دوحه پیدا کرد و گویا در دوحه، جاهایی وجود دارد که آنجا می‌توان پیراهن غیراصل آرژانتین و سایر تیمها را با رقم‌هایی بسیار کمتر از قیمت پیراهن اصلی این تیمها پیدا کرد اما هیچ چیز پیراهن اصلی لیونل مسی نمی شود.

این موضوعی است که مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار گرفته و آنها به مهاجرانی اشاره کرده‌اند که پول خرید پیراهن اصل را نداشته‌اند و به همین دلیل سراغ خرید پیراهن فیک رفته‌اند.

آدیداس سود سرشاری از فروش پیراهن های تیمهای ملی مختلف نه تنها در قطر و بلکه در کل جهان کرده است. این کمپانی علاوه بر اسپانسری پیراهن تیم ملی آرژانتین، اسپانسر پیراهنهای تیم های ملی آلمان، بلژیک، ژاپن، مکزیک، ولز و تیم ملی فوتبال اسپانیا هم هست.

البته رکورد اسپانسری پیراهن لباس برای کمپانی نایکی است. این کمپانی اسپانسر پیراهن تیم های ملی استرالیا، برزیل، کانادا، کرواسی، انگلیس، فرانسه، هلند، پرتغال، قطر، عربستان، کره جنوبی و آمریکاست.

1984