5000 هوادار تیم ملی عربستان، دست به دعا برای سلامتی یاسرالشهرانی!

5000 هوادار تیم ملی عربستان، دست به دعا برای سلامتی یاسرالشهرانی!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران عربستانی برای بهبود مدافع تیم ملی این کشور دست به یک اقدام ویژه زدند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین دقایق بازی بین تیم‌های ملی عربستان - آرژانتین و زمانی که شاگردان هروه رنار مشغول دفاع از گلهای زده خود بودند، یک ارسال روی دروازه این تیم با خروج  دروازه‌بان عربستان و برخورد شدید بین او و یاسر الشهرانی همراه شد تا موجب مصدومیت شدید مدافع عربستانی‌ها شود.

پس از ضربه شدیدی که به جمجمه یاسر الشهرانی وارد شد و شکستگی جمجمه برایش پیش آمد، بلافاصله پس از پایان بازی محمد بن سلمان، شاهزاده و ولیعهد عربستان که در دوحه حضور داشت، دستور داد که این بازیکن با جت شخصی که او را عربستان به دوحه آورده بود، راهی یک آلمان شود تا مورد عمل جراحی قرار گیرد. 

گفته می‌شود پس از بازگشت یاسر الشهرانی به عربستان برای طی کردن دوران نقاهت در یکی از بیمارستان‌های این کشور جمعیتی بیش از 5 هزار نفر در اطراف بیمارستان محل بستری این بازیکن جمع شده و برای سلامتی و بازگشت این مدافع تیم ملی به شرایط عادی دعا کردند و این اتفاق چند شب پشت سر هم ادامه داشته است.

بررسی‌هایی که پیش از عمل این بازیکن صورت گرفته بود نشان می‌دهد پس از برخوردی که بین شهرانی و دروازه‌بان تیم ملی عربستان به وجود آمد، استخوان فک و جمجمه این مدافع شکست و البته استخوانهای شکسته شده زیادی در صورتش وجود داشت. حتی عکس رادیولوژی شهرانی آنقدر عجیب بود که برخی باور نکردند که این عکس رادیولوژی یاسر الشهرانی نیست.

برتری تیم ملی عربستان مقابل آرژانیتن که موجب شادی بسیاری در این کشور شد در ادامه بازیکنان این تیم علاوه بر پاداش 90 میلیارد تومانی دولت عربستان به بازیکنان، هدایایی را به صورت نقدی و غیرنقدی از جمله ماشین‌هایی مانند بنز و بی ام و و خانه و ویلا را از شاهزاده های عربستانی، دریافت کردند.

7655