تعداد دنبال‌کننده‌های اینستاگرامی کابوس رونالدو 80 برابر شد!

تعداد دنبال‌کننده‌های اینستاگرامی کابوس رونالدو 80 برابر شد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک سال پیش پائولو بنتو تصمیم گرفت که به سراغ دعوت از چو گوئه سونگ به لیست کره جنوبی برود آن هم در حالی که این بازیکن در آن زمان در لیگ دسته دو کشورش بازی می کرد.

به گزارش فوتبالی،  البته گوئه سونگ در تیم جونبوک عضویت داشت اما برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی مجبور شده بود که در لیگ دسته دوی کره جنوبی برای یک تیم نظامی بازی کند. این بازیکن کره ای از فرصت خدمت سربازی خود به نحو احسن استفاده کرد و با درخشش در تیم جدیدش توانست درها را به روی حضور خود در تیم ملی کره جنوبی باز کند.

چو گوئه سونگ گلهای مهمی را در مسیر صعود کره جنوبی به جام جهانی به ثمر رساند و به جونبوک برگشت که یکی از بهترین تیم های کره جنوبی است. پائولو بنتو در نهایت این بازیکن را در لیست 26 نفره برای جام جهانی قرار داد. چو گوئه سونگ حالا به ستاره تیم کره جنوبی در جام جهانی تبدیل شده است: او در مقابل غنا دو گل با ضربه سر به ثمر رساند و در مقابل پرتغال نیز عملکرد درخشانی داشت. درگیری لفظی بازیکن کره ای با رونالدو در زمان تعویض ستاره تیم ملی پرتغال جنجال زیادی را ایجاد کرد که البته همین مسئله باعث شد تا محبوبیت بازیکن جونبوک در میان مردم کشورش به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. سانتوس در پایان بازی گفت که نگران بوده که رونالدو توسط چو گوئه سونگ و سایر بازیکنان کره جنوبی مورد تحریک قرار بگیرد و کاری انجام بدهد که به اخراجش منجر شود و به همین خاطر کاپیتان تیمش را تعویض کرده است.

چو گوئه سونگ پیش از جام جهانی فقط 20 هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشت اما حالا تعداد دنبال کننده هایش 80 برابر شده و به 1.6 میلیون نفر رسیده که نشان از محبوبیت بالای این بازیکن در میان مردم کشورش دارد.

4125