نظر ستاره رئال مادرید در مورد حذف ناخوشایند آلمان از جام جهانی

نظر ستاره رئال مادرید در مورد حذف ناخوشایند آلمان از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هر چند که سال گذشته از تیم ملی آلمان اعلام بازنشستگی کرد اما نمی تواند از حذف تیم ملی کشورش از مسابقات قطر ناراحت نباشد.

به گزارش فوتبالی، کروس در پی حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی با شبکه اینترنتی "مگنتا تی وی" گفتگو کرد. تونی در سال 2014 فاتح جام جهانی شد اما آلمان در دو دوره بعدی حتی از مرحله گروهی نیز بالا نرفته و در هر دو دوره از مسابقات به ناکام بزرگ تبدیل شده است.کروس بیان کرد:" جام جهانی را به عنوان بازیکنی تجربه کردم که هنوز در فوتبال حضور دارد. چهار سال و نیم پیش نیز در کنار تیم حضور داشتم که در آن جا هم از مرحله گروهی حذف شدیم و حالا حس من مثل همان زمان است. این ناکامی بزرگی است. کافی است که به جزییات کوچک نگاه کنیم تا ببینیم که چرا شرایط برای تیم ما خوب پیش نرفته است. روحیه و انگیزه کافی را برای بلند شدن در این شرایط نداشتیم."

هافبک رئال مادرید در ادامه بیان کرد:" تیم ملی آلمان به یک بیماری مبتلا شده است چرا که قبلا هم این بیماری را داشتیم: در مقابل انگلیس با نتیجه دو بر صفر پیش افتادیم، یک گل خوردیم و همه چیز ویران شد. در مقابل مجارستان نیز همین شد، یک گل خوردیم و واکنشی نداشتیم. حالا همین اتفاق تکرار شد. دلیلش این است که ترکیب اصلی ما منسجم و ثابت نیست. شکست مقابل ژاپن زنگ خطر را به صدا در آورد. در آن بازی باید روی حفظ پیروزی تمرکز می کردیم اما این کار را نکردیم."

4125