حس رونالدو پس از ترک منچستریونایتد: رها مثل یک پرنده!

حس رونالدو پس از ترک منچستریونایتد: رها مثل یک پرنده!

پایگاه خبری فوتبالی - پیرس مورگان خبرنگار سرشناس بریتانیایی در هفته های اخیر به خاطر مصاحبه ویرانگر و جنجالی با کریستیانو رونالدو در معرض توجهات قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مورگان مجری مصاحبه تند رونالدو علیه منچستریونایتد و تن هاگ بود. کمی بعد از این مصاحبه باشگاه منچستریونایتد خبر فسخ قرارداد با رونالدو را اعلام کرد. حالا پیرس مورگان مصاحبه ای با تلگراف داشته و به پیام های مبادله شده میان خودش و رونالدو پس از اعلام خبر فسخ قراردادش با شیاطین سرخ اشاره کرده است.

مورگان پس از اعلام این خبر یک "گیف" به رونالدو می فرستد که مربوط به فیلم "شجاع دل" است. در این فیلم مل گیبسون که نقش "ویلیام والاس" را بازی می کند، در یکی از سکانس های مشهور فریاد "آزادی" سر می دهد. کریستیانو رونالدو هم در جواب این گیف به مورگان می نویسد:" رها شدم مثل یک پرنده!"

مورگان در ادامه بیان کرد:" این جمله کوتاه به خوبی نشان می دهد که رونالدو چه حسی داشته است. کریستیانو تصور می کرد که اگر در جام جهانی خوب کار کند، به همان چیزی که می خواهد دست پیدا خواهد کرد. او می خواهد در باشگاهی چمپیونزلیگی حضور داشته باشد که بتواند جامها و میراث خود را گسترش بدهد. کریستیانو در این مقطع از دوران فوتبالش به دنبال پول نیست بلکه می خواهد در بالاترین سطح بازی کند، رکوردها را بشکند و جامها را کسب کند."

4125