سوژه/ جای خالی طارمی در جام جهانی از دید یک سایت خارجی

سوژه/ جای خالی طارمی در جام جهانی از دید یک سایت خارجی

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم ملی  فوتبال ایران، یکی از 5 بازیکن است که از دید سایت football365، خیلی زود با جام جهانی خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، این سایت از 5 بازیکنی نام برده که تیمهایشان در همان مرحله گروهی جام جهانی حذف شد و جای خالی‌شان در این تورنمنت احساس می‌شود.

این سایت درباره طارمی نوشته است:« انتخاب بهترین بازیکن ایران از بین طارمی و رامین رضاییان کاری نبود. هر دو نفر، با توجه به شرایط خاص تیم ملی ایران، عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی داشتند و این وسط، نمایش مهاجم ایران، جلوی آمریکا و ولز کاملا به چشم آمد.»

در بازی با ولز، کریس مفام و جو رودن تلاش زیادی کردند تا مهدی طارمی را مهار کنند و به قول معروف او را از کار بیندازند اما تلاش آنها برای این کار به نتیجه نرسید و طارمی روی گل دوم ایران، تاثیرگذار بود. نویسنده football365 برای آنکه ثابت کند طارمی چه بازیکن خوبی بوده، به آمار او جلوی ولز اشاره کرده است.

طارمی جلوی ولز 8 موقعیت ایجاد کرد که این بهترین آمار خلق شده در یک مسابقه در دو دوره اخیر جام جهانی بوده است. بعد از طارمی، مسوت اوزیل در بازی آلمان و کره جنوبی و نیمار هم در بازی برزیل مقابل بلژیک، 7 موقعیت خلق کرده بودند.

1984