مدافع اروگوئه یکی از اعضای فیفا را کتک زد!(عکس)

مدافع اروگوئه یکی از اعضای فیفا را کتک زد!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - زمانی که سیبرت سوت پایان بازی اروگوئه و غنا در ورزشگاه الجنوب را به صدا در آورد، جنجال بزرگ آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، غنا و اروگوئه هر دو از مرحله گروهی جام جهانی کنار رفتند. اروگوئه فقط به یک گل بیشتر نیاز داشت تا به مرحله حذفی صعود کنند. بازیکنان اروگوئه به شدت از تیم داوری عصبانی بودند و معتقد بودند که دو پنالتی به سود آنها گرفته نشده است. در پایان بازی، بازیکنان اروگوئه به سوی تیم داوری هجوم بردند و تصاویر عجیبی از خشم آنها به ثبت رسید. 

یکی از خشمگین ترین بازیکنان، خیمنز بود که حالا تصویری از این بازیکن منتشر شده که با آرنج عمدا به یکی از اعضای فیفا که در کنار داور ایستاده، ضربه می زند. این مدافع با خشم خطاب به داور بازی می گوید:"دسته دزدان! شما دسته دزدان هستید! حرام لقمه ها!"

به نظر می رسد که اقدامات خیمنز ممکن است که با تنبیهی شدید برای وی همراه شود. در حقیقت حمله فیزیکی به اعضای فیفا و توهین علنی به داور مسئله ای نیست که این سازمان به سادگی از آن عبور کند و احتمالا مدافع اتلتیکو مادرید با محرومیتی شدید و تاریخی مواجه خواهد شد. البته احتمالا صحبت های جنجالی لوئیز سوارز علیه داوران نیز بی پاسخ نخواهد ماند و محرومیت در انتظار مهاجم اسبق بارسلونا و اتلتیکو مادرید خواهد بود.

4125