هواداران کره جنوبی علیه رونالدو: مسی را تشویق کردند!

هواداران کره جنوبی علیه رونالدو: مسی را تشویق کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - در نیمه اول بازی پرتغال و کره جنوبی، هواداران تیم آسیایی به شدت روی اعصاب کریستیانو رونالدو راه رفتند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در بازی پرتغال و کره جنوبی عملکرد خوبی نداشت و یک موقعیت عالی گلزنی در حرکت تک به تک را از دست داد. هواداران کره ای برای این که تمرکز کریستیانو را بر هم بزنند تصمیم گرفتند که با شعار "مسی، مسی" به تشویق رقیب اصلی رونالدو بپردازند و بدین ترتیب حسابی تمرکز ستاره سابق منچستریونایتد را بر هم زدند.

کریستیانو قطعا از این که نام مسی را روی سکوها بشنود، حسابی ناراحت شده است. ستاره پرتغالی البته در زمان تعویض شدن هم آسایش نداشت چرا که لی سونگ جائه بازیکن کره جنوبی در زمان تعویض شدن به سمتش آمد و گفت که باید زودتر از زمین خارج شود. فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال گفت که کره ای ها همه تلاش خود را داشته اند تا تمرکز رونالدو را بر هم بزنند و باعث شوند تا ستاره پرتغالی خشمش را بروز بدهد و از زمین خارج شود. به نظر می رسد که دلیل تعویض رونالدو هم همین بوده چرا که سرمربی پرتغال نمی خواسته که تیمش ده نفره شود. البته به نظر می رسد که رونالدو از تعویض خشمگین بوده چرا که بر اساس لبخوانی صحبت هایش، از سانتوس به خاطر تعویض زودهنگام خود انتقاد کرده است.

هر چند که پرتغال صدرنشین گروه شد و باید در یک هشتم نهایی به مصاف سوییس برود اما به نظر می رسد که جام جهانی قطر نیز نتوانسته رونالدو را از فصل کابوس وار و اتفاقاتی که منچسر به وداعش با منچستریونایتد شد، نجات بدهد.

4125