بازیکن رئال مادرید گزینه جانشینی نیمار مقابل کره جنوبی

بازیکن رئال مادرید گزینه جانشینی نیمار مقابل کره جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس در شب شکست برزیل مقابل کامرون برای اولین بار در جام جهانی قطر فیکس بود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل با وجود شکست مقابل کامرون همچنان به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرد. رودریگو در پایان بازی گفت که نیمار پیش از آغاز بازی به او  روحیه زیادی داده چرا که مهاجم رئال مادرید به جای مهاجم پی اس جی در پست هافبک هجومی در تیم ملی برزیل بازی کرد. رودریگو در پایان بازی گفت:" نیمار به من روحیه زیادی داد. در مقابل کامرون در پست هافبک هجومی بازی کردم که نیمار در این پست یک نابغه است. بازی در این پست را دوست دارم چرا که در آن جا می توانم توانایی هایم را بروز بدهم. وقتی که تیمی بتواند در این منطقه عملکرد خوبی داشته باشد، می تواند نتایج مطلوبی کسب کند."

رودریگو با سوالی در مورد این که اسپانیا سعی کرده در سمت آسان تر جدول قرار بگیرد و تا نیمه نهایی به برزیل برخورد نکند، بیان کرد:" بازی آنها را دیدیم و حالا در سمت دیگر جدول هستیم. نمی توانیم در مورد اسپانیا صحبت کنیم چون تا فینال مقابلشان قرار نمی گیریم."

با توجه به مصدومیت نیمار به نظر می رسد که رودریگو گوئس شانس زیادی دارد تا در بازی یک هشتم نهایی مقابل کره جنوبی قرار بگیرد. نیمار هنوز از مصدومیتش ریکاوری نکرده است و مشخص نیست که به بازی مقابل کره برسد یا نه.

4125