پس از چند سال هیچ تیمی در مرحله گروهی جام جهانی 9 امتیازی نشد؟

پس از چند سال هیچ تیمی در مرحله گروهی جام جهانی 9 امتیازی نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته هفته سوم دور گروهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر به پایان رسید و بدین ترتیب تیم های مختلف با به پایان رساندن مرحله گروهی، راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و رقبای خود را در مرحله یک هشتم نهایی به طور کامل شناسایی کردند.

به گزارش فوتبالی، مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر از امشب شروع می شود و باید دید که کدام تیم ها به خانه بر می گردند و کدام تیم ها راهی مرحله بعد می شوند.

اما اتفاق جالبی که در جام جهانی 2022 قطر افتاده است این است که هیچ تیمی در مرحله گروهی نتوانست 9 امتیاز را به دست بیاورد. در واقع این بدان معنا است که هیچ تیمی نتوانسته در مرحله گروهی هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. تیم هایی مثل پرتغال، برزیل و فرانسه که شانس 9 امتیازی شدن داشتند، هر سه در هفته آخر باختند که در نوع خود بسیار جالب بود.

در حال حاضر بهترین تیم های صعود کننده، انگلیس و هلند بوده اند که با 7 امتیاز راهی مرحله حذفی شده اند. 7 امتیاز یعنی دو برد و یک مساوی.

این برای اولین بار از سال 1994 است که هیچ تیمی موفق نمی شود در دور گروهی 9 امتیاز کامل را به دست بیاورد و این قضیه می تواند نشان دهنده نزدیک شدن سطح تیم ها به هم باشد.

1470