کامرون در دقیقه 90+3 برزیل را غافلگیر کرد

کامرون در دقیقه 90+3 برزیل را غافلگیر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کامرون با گلزنی در دقیقه 90+3 برزیل را شکست داد، اما تیم‌های برزیل و سوئیس بودند که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد.تیم‌های برزیل و کامرون در ورزشگاه لوسیل مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم شروع متفاوتی نسبت به یک دیگر در جام جهانی 2022 قطر داشتند. برزیل در اولین دیدار با نتیجه دو بر صفر از سد صربستان گذشت و سوئیس را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا با 6 امتیاز صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده باشد. در آن سو کامرون فقط یک امتیاز داشت، اما در صورت پیروزی مقابل برزیل و همچنین تساوی یا شکست سوئیس مقابل صربستان، از شانس صعود برخوردار بود.

در نیمه اول برزیل کاملاً تیم برتر میدان بود و کامرون فقط یک بار اجازه شوت زنی به سمت دروازه برزیل را پیدا کرده بود. در نیمه دوم باز هم برزیل تیم برتر میدان بود، اما کامرون در دقیقه 90+3 توسط وینسنت ابوبکر به گل رسید تا با نتیجه یک بر صفر پیروز شود. 

در دیگر دیدار حساس این گروه، سوئیس در بازی که پنج گل داشت توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و مثل برزیل 6 امتیازی شود. ژردان شکیری، بریل امبولو و رمو فرولر برای سوئیس گلزنی کردند و گل‌های صربستان را دوشان ولاهوویچ و الکساندر میتروویچ به ثمر رساندند. 

4416