عکس؛ آخرین تمرینات مسی پیش از اولین بازی‌اش در مرحله حذفی جام جهانی

عکس؛ آخرین تمرینات مسی پیش از اولین بازی‌اش در مرحله حذفی جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین فردا شب (شنبه) از ساعت 22:30 به مصاف تیم ملی استرالیا می رود و بدین ترتیب بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی را برگزار می کند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت آرژانتین راهی مرحله یک چهارم نهایی می شود یا این که اسیر شگفتی می شود و استرالیا می تواند راهی مرحله بعد شود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر تاکنون دو گل به ثمر رسانده است. فوق ستاره آرژانتینی در بازی اول مقابل عربستان سعودی موفق شد یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و در بازی دوم هم با یک شوت از راه دور به تیم ملی مکزیک گل زد.

مسی در بازی آرژانتین مقابل لهستان هم فرصت گلزنی داشت اما از روی نقطه پنالتی نتوانست گل بزند و شزنی موفق شد شوت مسی را مهار کند.

اکنون لیونل مسی خود را برای بازی مقابل تیم ملی استرالیا آماده می کند. فوق ستاره آرژانتینی در کنار سایر هم‌تیمی های خود آخرین جلسه تمرینی اش را پیش از بازی مقابل تیم ملی استرالیا انجام داده است و اکنون همه منتظر عملکرد شاگردان اسکالونی مقابل تیم آسیایی هستند. این جام جهانی آخرین جام جهانی مسی است و به همین جهت اهمیتش برای او بسیار بیشتر است.

1470