واکنش مودریچ به احتمال خداحافظی‌اش دنیای فوتبال

واکنش مودریچ به احتمال خداحافظی‌اش دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ، ستاره کروات، معتقد است که دلیلی برای خداحافظی از تیم ملی کشورش ندارد.

به گزارش فوتبالی، کرواسی موفق شد مجوز صعود به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 را به دست آورد تا فینالیست دوره قبلی همچنان به حضورش در این مسابقات ادامه دهد. مودریچ یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در راه رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی 2022 بود و مانند چند سال اخیر نمایش درخشانی در ترکیب این تیم داشت. بسیاری نگران این موضوع بودند که شاید افزایش سن این بازیکن و حضورش در ترکیب ثابت رئال مادرید باعث شود که خستگی بدنی به این ستاره کروات اجازه درخشش در قطر را ندهد اما این اتفاق رخ نداد و او کیفیت همیشگی‌اش را در جام جهانی نیز به نمایش گذاشت.  

مودریچ در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی دارد یا نه گفت: "نه، من از تیم ملی خداحافظی نخواهم کرد. احساس می‌کنم که بسیار آماده هستم، حس بسیار خوبی دارم و قصد دارم تا زمانی که می‌توانم به حضور در این تیم ادامه دهم. دلیلی برای خداحافظی وجود ندارد. این انتخاب من است. مردم می‌گویند باید از تیم ملی بروم و روی فوتبال باشگاهی تمرکز کنم اما من با آنها موافق نیستم."

کرواسی در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر باید 14 آذر به مصاف تیم ملی ژاپن برود تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات روشن شود.

4416