چرخه تکرار "سرمربی موقت" این‌بار با نصرتی؟

چرخه تکرار "سرمربی موقت" این‌بار با نصرتی؟

پایگاه خبری فوتبالی - آیا محمد نصرتی به عنوان مربی تراکتور، نقش سرمربی این تیم را خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، باشگاه تراکتور پس از کش و قوس‌های زیاد در تعیین انتخاب جایگزین برای قربان بردیف، از محمد نصرتی به عنوان کمک مربی این باشگاه رونمایی کرد. 

با اینکه گفته می‌شود مدیران تراکتور به دنبال استخدام یک سرمربی خارجی هستند و نصرتی به عنوان دستیار ایرانی پیش از انتخاب کادر جدید به تراکتور پیوسته تا تمرینات این تیم بدون مربی نباشد ولی با این وجود انتخاب مدافع پیشین تراکتور که بسیار شبیه به انتخاب سرمربی‌های موقت سابق این تیم است، نگرانی‌هایی را نزد هواداران این تیم ایجاد کرده است.

اولین فصل مالکیت زنوزی بر باشگاه تراکتور پس از جدایی جان توشاک، دستیار ایرانی وی به عنوان سرمربی موقت قرمزها انتخاب شد که وی بارها در نشست خبری با واژه "سرمربی موقت" می‌جنگید و در نهایت خیلی بیشتر از فردی غیرثابت روی نیمکت تراکتور باقی ماند.

این اتفاق در لیگ نوزدهم دوباره تکرار شد. جدایی مصطفی دنیزلی و بازگشت ساکت الهامی از ماشین سازی به این باشگاه که ابتدا گفته شد تا زمان انتخاب سرمربی جدید، عهده‌دار تیم خواهد بود باعث شد تا الهامی هدایت این تیم را بر دست گیرد و در نهایت فصل را با قهرمانی جام حذفی هم به پایان برساند.

وقوع اتفاقات مشابه در گذشته‌ای نه چندان دور سبب شده تا این طور به نظر برسد که محمد نصرتی هم با همین تاکتیک به جمع تی‌تی‌ها پیوسته است و در صورت گرفتن چند نتیجه خوب تا نیم فصل، بی سر و صدا کار خود را ادامه دهد. البته این‌ها گمانه‌زنی هایی است که بین هواداران در جریان است و پرشورها بیشتر بابت عدم اطلاع رسانی، سکوت و مبهم بودن قضیه لب به انتقاد از سیاست مدیران باشگاه گشوده‌اند.

1997