عکس؛ ورود رونالدو به ورزشگاه و گرم کردنش پیش از بازی با کره جنوبی

عکس؛ ورود رونالدو به ورزشگاه و گرم کردنش پیش از بازی با کره جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال از ساعت 18:30 به مصاف تیم ملی کره جنوبی می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کره ای ها حرفی برای گفتن مقابل تیم ملی پرتغال خواهند داشت یا خیر.

به گزارش فوتبالی، صعود تیم ملی پرتغال به مرحله حذفی قطعی شده است اما تیم ملی کره جنوبی برای صعود باید یک پیروزی خوب در این بازی به دست بیاورد و همین قضیه موجب می شود که نتواند مقابل پرتغال در لاک دفاعی فرو برود و این قضیه برای مهاجمی مثل کریستیانو رونالدو یک فرصت ایده آل است.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال به بسیاری از بازیکنان اصلی خود برای بازی مقابل کره جنوبی استراحت داده است اما می بینیم که کریستیانو رونالدو را در نوک خط حمله پرتغال فیکس کرده است و فوق ستاره پرتغالی از ابتدا مقابل کره جنوبی به میدان خواهد رفت و باید دید که چه عملکردی خواهد داشت.

رونالدو پیش از شروع بازی وارد ورزشگاه اجوکیشن سیتی شده است و به همراه سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال گرم کردن خود را برای این بازی آماده کرده است. رونالدو در جام جهانی 2010 به کره شمالی گل زده است و اکنون باید دید که در جام جهانی 2022 به کره جنوبی هم گل می زند یا خیر.

1470