عکسی که علت نفرت غنایی‌ها از سوارز است

عکسی که علت نفرت غنایی‌ها از سوارز است

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی غنا و تیم ملی اروگوئه امشب از ساعت 18:30 به مصاف هم می روند و یک بازی مهم را در گروه H رقابت های جام جهانی 2022 قطر برگزار می کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و اوضاع به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، هواداران تیم ملی غنا در روز های اخیر برای تیم ملی اروگوئه و لوییس سوارز کُری خوانده اند و گفته اند که می خواهند از او انتقام بگیرند. اما آن ها قرار است انتقام چه چیزی را بگیرند؟

در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، غنا و اروگوئه با هم روبرو شدند. آن بازی تا دقایق پایانی وقت های اضافه با نتیجه یک بر یک مساوی پیش می رفت. روی یک صحنه تیم ملی غنا داشت به گل می رسید که لوییس سوارز با دست توپ را از روی خط دروازه اروگوئه برگرداند و مانع از گلزنی غنا شد. سوارز به خاطر این حرکت اخراج شد و برای غنا اعلام پنالتی شد. آساموا ژیان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را گل نکرد و بدین ترتیب فرصت برای غنا از دست رفت. آن بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت اروگوئه راهی نیمه نهایی شد چرا که در ضربات پنالتی برد.

سوارز به تازگی گفته است که به خاطر آن خطای هند عذرخواهی نمی کند چرا که او در همان لحظه اخراج شده است و کسی که پنالتی غنا را از دست داده او نبوده است.

1471