واکنش سرمربی استرالیا به بازی مقابل مسی و آرژانتین در جام جهانی

واکنش سرمربی استرالیا به بازی مقابل مسی و آرژانتین در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب از ساعت 22:30 در دومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی استرالیا و تیم ملی آرژانتین به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت آرژانتین راهی مرحله یک چهارم نهایی می شود یا استرالیایی ها شگفتی ساز می شوند و با حذف آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی می روند.

به گزارش فوتبالی، گراهام آرنولد، سرمربی 59 ساله تیم ملی استرالیا درباره رویارویی با لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر گفت:" بازی کردن مقابل لیونل مسی در جام جهانی، رویایی برای ما است که به حقیقت می‌پیوندد. اگرچه تمرکز بیش از حد روی مسی باعث می‌شود سایر بازیکنان خطرناک آرژانتین را از یاد ببریم. کار ما فقط مهار مسی نیست بلکه باید مراقب سایر بازیکنان خوب این تیم هم باشیم."

سرمربی تیم ملی استرالیا درباره مقایسه لیونل مسی با دیگو آرماندو مارادونا گفت:" مسی و مارادونا به شکل اعجاب‌آوری شبیه به هم هستند. چپ‌پا بودن و سبک‌بازی‌شان یک‌سان است. مسی و مارادونا بهترین‌های نسل خود بوده‌اند. فکر می‌کنم احتمالا این دو نفر، از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌هایی بوده‌اند که در زندگی‌ام دیده‌ام."

1471