فتح‌الله‌زاده و بحرانی به نام استقلال! چرا آمدی وقتی می‌دانستی نمی‌توانی؟

فتح‌الله‌زاده و بحرانی به نام استقلال! چرا آمدی وقتی می‌دانستی نمی‌توانی؟

پایگاه خبری فوتبالی- صحبتهای مدیرعامل استقلال نشان می‌دهد که این باشگاه به لحاظ مالی، در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله‌زاده که با تصور خزانه پر از پول باشگاه استقلال، به این باشگاه برگشته بود، باشگاهی را تحویل گرفته که نه تنها یک ریال در خزانه آن نیست بلکه لیستی از بدهی‌های ریز و درشت این باشگاه به افراد مختلف، روی میز مدیرعامل آن قرار دارد. او امروز از ظهر در فضای مجازی، مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته که وقتی می‌دانستی استقلال چنین وضعیتی دارد چرا به این تیم آمدی و اصلا برای چه آمدی وقتی می‌دانی که نمی‌توانی کاری انجام بدهی!

فتح‌الله‌زاده که مهمان امروز برنامه ورزش و مردم بود، در صحبتهایش به مواردی اشاره کرد که اصلا خبرهای خوبی برای هواداران استقلال محسوب نمی‌شود.

جدا از اینکه استقلال هنوز مطالبات استراماچونی را پرداخت نکرده، آبی‌ها یک تعهد 200 میلیاردی هم دارند که زمان تسویه آن، دو هفته دیگر است و به گفته مدیرعامل استقلال، اگر این اتفاق رخ ندهد، ماجرای استراماچونی تکرار خواهد شد. جدا از این مورد، استقلال تا آخر فصل 600 میلیارد تعهد ایجاد کرده که میراث مدیریت قبلی برای فتح‌الله‌زاده است.

جدا از بدهی‌های استقلال، مدل هزینه هم در این باشگاه هم باعث تعجب فتح‌الله‌زاده شده است. این بخش از صحبتهای او را بخوانید:" در یک سال و نیم اخیر 700 میلیارد در استقلال هزینه شده و 500 میلیاردش در فصل جاری خرج شده، شخصیتم اجازه نمی دهد که بگوییم چطور خرج شده است. ولی خوب خرج نکرده ایم. مثلا شما می توانید با پژو بروید، ولی با بنز می روید."

در هر حال ماجرای محبی هم جزو نگرانی های هواداران استقلال محسوب می شود که فتح‌الله‌زاده درباره آخرین وضعیت محبی و استقلال، توضیحات مبهمی داد که تکلیف را مشخص نکرد.

1984