رکوردی که اگر مسی به فینال جام جهانی راه پیدا کند آن را می‌شکند(عکس)

رکوردی که اگر مسی به فینال جام جهانی راه پیدا کند آن را می‌شکند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در پنجمین جام جهانی خود که به نظر می رسد آخرین تجربه حضورش در جام جهانی باشد در مسیر رکوردشکنی های مختلف قرار گرفته است و باید دید که در نهایت می تواند در این جام تاریخ سازی کند یا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی لهستان رفت و در نهایت آرژانتینی ها این بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان رساندند. لیونل مسی اگر چه در این بازی گلی به ثمر نرساند اما به طور کلی عملکرد خوبی داشت و در پیروزی تیمش موثر واقع شد.

مسی در بازی شب گذشته مقابل لهستان به تعداد 22 بازی در جام جهانی رسید و بدین ترتیب تبدیل به مرد شماره یک آرژانتینی ها از نظر تعداد بازی در جام جهانی شد. مسی رکورد 21 بازی دیگو آرماندو مارادونا را شکست.

اما لیونل مسی اگر بتواند تا فینال بازی ها راه پیدا کند، یک رکورد تاریخی را به نام خود ثبت خواهد کرد. مسی در این صورت تبدیل به بازیکنی می شود که بیشترین تعداد بازی را در ادوار جام جهانی داشته است.

در حال حاضر لوتار ماتیوس با 25 بازی، بازیکنی است که بیشترین تعداد بازی را در جام جهانی داشته است و کلوزه پس از او با 24 بازی دوم است. مالدینی با 23 بازی در رده سوم جای دارد و مسی با 22 بازی چهارم است و باید دید که تا کجای این لیست پیش می رود.

1471