واکنش سرمربی پرتغال به بازی کردن یا نکردن رونالدو مقابل کره جنوبی

واکنش سرمربی پرتغال به بازی کردن یا نکردن رونالدو مقابل کره جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - فردا از ساعت 18:30 تیم ملی پرتغال و تیم ملی کره جنوبی به مصاف هم می روند و بدین ترتیب آخرین بازی خود در دور گروهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر را برگزار می کنند و باید دید که اوضاع برای آن ها در این دیدار به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال با پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم ملی غنا و پس از آن پیروزی دو بر صفر مقابل تیم ملی اروگوئه صعود خود به دور حذفی بازی ها را قطعی کرده است و بازی مقابل کره جنوبی یک بازی تشریفاتی برای پرتغالی ها است. همین قضیه موجب شده تا گمانه زنی هایی درباره استراحت کردن رونالدو مقابل کره جنوبی به میان بیاید.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال درباره بازی کردن یا بازی نکردن کریستیانو رونالدو مقابل تیم ملی کره جنوبی گفت:" خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. در اصل، او به زودی تمرین خواهد کرد. اگر او به طور معمول تمرین کند، بخشی از ترکیبی است که من باید انتخاب کنم و اگر نه هم بازیکنانی برای جایگزینی او در ترکیب داریم."

سانتوس همچنین درباره شرایط نونو مندز گفت:" متاسفانه او قادر به ادامه جام نیست است اما با اراده اش در کنار ما خواهد ماند. این خواسته خود او بود، باشگاهش هم موافقت کرد و او درمان خود را از اینجا آغاز خواهد کرد."

1471