خرید تابستانی بارسلونا در لیست فروش زمستان

خرید تابستانی بارسلونا در لیست فروش زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک کسیه هافبک 25 ساله ساحل عاجی در بارسلونا حس خوبی ندارد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک چندان مورد اعتماد ژاوی هرناندز قرار ندارد و نقش بسیار کمرنگی در تیم کاتالان داشته است. اس گزارش داده است که مدیران بارسلونا درها را به روی فروش کسیه در نقل و انتقالات زمستانی باز گذاشته اند هر چند که فقط با پیشنهادی مناسب حاضر به جدایی فرانک می شوند.

مدیران بارسلونا حداقل مبلغ برای فروش کسیه را ده میلیون یورو در نظر گرفته اند که با توجه به این که این بازیکن رایگان از میلان جذب شده، چنین مبلغی برایشان سوداور خواهد بود. از سویی بارسا از پرداخت دستمزد این بازیکن که سالی پنج میلیون یوروست هم معاف خواهد شد.

البته مدیران بارسا اصراری به فروش کسیه ندارند و فقط در صورت دریافت پیشنهادی مناسب راضی به این انتقال می شوند. در حال حاضر باشگاه بارسلونا هیچ پیشنهادی برای فروش کسیه دریافت نکرده است هر چند که شایعاتی در مورد تمایل استون ویلا با هدایت اونای امری به جذب هافبک ساحل عاجی مطرح شده است.

بارسلونا با حضور سرجی روبرتو و پابلو توره مشکلی با رفتن کسیه نخواهد داشت و در صورت جدایی بازیکن ساحل عاجی به دنبال خرید جایگزین برای وی در زمستان نخواهند بود. کسیه به صورت رایگان از میلان به نیوکمپ آمد و قراردادی شش ساله به امضا رساند.

4125