رونمایی از پیراهن اول رئال مادرید در فصل 24-2023

رونمایی از پیراهن اول رئال مادرید در فصل 24-2023

پایگاه خبری فوتبالی - آدیداس از طرح پیراهن اصلی رئال مادرید در فصل 24-2023 رونمایی کرده است که این پیراهن مثل همیشه به رنگ سفید خواهد بود اما از رگه های طلایی و مشکی در آن استفاده خواهد شد.

به گزارش فوتبالی،  برای اولین بار آرم آدیداس روی پیراهن رئال مادرید بدون حرف اسم این شرکت روی پیراهن قرار خواهد گرفت. در حقیقت آدیداس پیش از این هم این تغییر را در آرم خود در پیراهن تیم ملی اسپانیا در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار داده بود. هواپیمایی قطر که سالی 70 میلیون یورو به رئال مادرید می پردازد، همچنان اسپانسر پیراهن اصلی رئال مادرید خواهد بود. رئال البته از آدیداس نیز سالی 110 میلیون یورو دریافت می کند و تا سال 2030 با این شرکت آلمانی قرارداد دارد. قرار است که پیراهن رئال مادرید در فصل 24-2023 در تابستان آینده رونمایی شود و به فروش برسد.

رنگ بندی پیراهن های دوم و سوم رئال مادرید در فصل 24-2023 نیز مشخص شده است. قرار است که پیراهن دوم به رنگ سورمه ای با رگه های زرد باشد در حالی که پیراهن سوم نیز به رنگ طلایی خواهد بود که شباهت زیادی به پیراهن دروازه بانی رئال مادرید در فصل 07-2006 دارد که ایکر کاسیاس ان را به تن می کرد و در تاریخ رئال مادرید به ندرت چنین رنگی به عنوان رنگ اصلی پیراهن مورد استفاده قرار گرفته است.

4125