رونمایی لوییز انریکه از موزیسین‌های محبوبش

رونمایی لوییز انریکه از موزیسین‌های محبوبش

پایگاه خبری فوتبالی - به ماه دسامبر رسیدیم و نرم افزار محبوب اسپاتیفای مثل همیشه ترانه های محبوبی که هر کاربر در طول سال گوش داده را لیست کرده است.

به گزارش فوتبالی، اسپاتیفای یک لیست از ترانه های محبوبی که کاربران در این نرم افزار در طول سال گوش داده اند را برایشان لیست می کند. حالا لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در گفتگو با هوادارانش در شبکه اجتماعی توییچ از لیست محبوب ترانه هایی که در طول سال 2022 گوش داده، رونمایی کرد.

لوئیز انریکه اعتراف کرد که عاشق موسیقی است و همیشه به دنبال پیدا کردن سبک ها و گروه های جدید است. وی اظهار داشت:" وقتی که کار را شروع می کنم، بیشتر موسیقی گوش می دهم. کشف موسیقی جدید را دوست دارم، هم کادر فنی من و هم خودم زیاد از اسپاتیفای استفاده می کنیم و بدین ترتیب فوتبال و موسیقی را با هم ترکیب می کنیم."

لوئیز انریکه گفت که علاقه زیادی به برخی موزیسین هایی دارد که زیاد شناخته شده نیستند  اما خیلی خوب کار کرده اند. او از "پاخارو سانرایز"، "خیمنا آماریو"، "ماریو خوزه یرخو و مالمو 040 اسم برده و افزوده است:" خوان دوسا را خیلی دوست دارم که دوست خوب من است و همه ترانه هایش را دوست دارم."

انریکه از سویی گفت که به ترانه های کلاسیک نیز علاقه زیادی دارد و به مانولو گارسیا، انریکه بنبوری و ویکتور مانوئل در لیست ترانه های محبوبش اشاره کرده است.

4125