مسی و شکستن رکورد مارادونا در جام جهانی

مسی و شکستن رکورد مارادونا در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته جدا از این که تیم ملی آرژانتین به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر شد، یک شب مهم هم برای لیونل مسی بود چرا که او یکی از رکورد های مارادونا در تیم ملی آرژانتین را شکست.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی لهستان را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و به عنوان تیم اول گروه سوم رقابت های جام جهانی 2022 قطر راهی مرحله حذفی شود. اکنون آرژانتینی ها در اولین بازی خود در مرحله حذفی باید به مصاف تیم ملی استرالیا بروند و باید دید که شرایط برای آرژانتینی ها در آن بازی به چه شکل پیش می رود.

لیونل مسی با انجام بازی مقابل تیم ملی لهستان، به تعداد 22 بازی برای تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی رسید. مسی اکنون رکورد مارادونا را شکسته است چرا که مارادونا 21 بازی برای آلبی سلسته در جام جهانی انجام داده بود. مارادونا در سال 2020 و در سن 60 سالگی درگذشت.

البته لئو مسی هنوز موفق نشده با آرژانتین قهرمان جام جهانی شود و اکنون پنجمین جام جهانی خود را تجربه می کند. این در حالی است که آرژانتینی ها با ماردونا به قهرمانی جام جهانی رسیده اند.

1471