مسی و ثبت یک رکورد منفی در تاریخ جام جهانی

مسی و ثبت یک رکورد منفی در تاریخ جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی لهستان را شکست دهد و به عنوان تیم صدرنشین گروه C رقابت ها راهی دور حذفی شود اما در این بازی لیونل مسی در نیمه اول یک ضربه پنالتی را از دست داد که این قضیه یک رکورد منفی برای او ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، در اواخر نیمه اول بود که ماکلی داور مسابقه با کمک VAR خطای شزنی را روی لیونل مسی گرفت و بدین ترتیب یک ضربه پنالتی برای تیم ملی آرژانتین گرفته شد. لیونل مسی پشت توپ قرار گرفت تا ضربه را بزند. شوت مسی توسط شزنی مهار شد و بدین ترتیب لیونل مسی پنالتی را خراب کرد.

این دومین باری است که در بازی های جام جهانی لیونل مسی یک ضربه پنالتی را از دست می دهد. اکنون این قضیه یک رکورد منفی برای لیونل مسی شده است. مسی در جام جهانی 2018 روسیه مقابل ایسلند هم یک ضربه پنالتی از دست داده بود.

لئو مسی اولین بازیکنی است که در تاریخ جام جهانی دو پنالتی را از دست می دهد، در واقع مسی یک پنالتی در بازی های جام جهانی 2018 روسیه و یک پنالتی هم در جام جهانی 2022 قطر از دست داده است و بدین ترتیب این رکورد منفی برای مسی ثبت شده است. بازی آرژانتین مقابل ایسلند در جام جهانی 2018 روسیه یک بر یک مساوی شده بود.

هر دو پنالتی از دست رفته مسی در جام جهانی در دور گروهی بوده است و این اتفاق در دو جام جهانی پشت سر هم رخ داده است.

1471