امیدواری سرمربی اسپانیا برای رویارویی با برزیل در جام جهانی 2022

امیدواری سرمربی اسپانیا برای رویارویی با برزیل در جام جهانی 2022

پایگاه خبری فوتبالی - لوییز انریکه در نشست خبری بازی با ژاپن ابراز امیدواری کرد که تا یک چهارم نهایی بالا بیایند و آنجا با برزیل روبرو شوند.

به گزارش فوتبالی، فردا تیم ملی اسپانیا در دیداری حساس به مصاف ژاپن خواهد رفت و نتیجه این بازی می تواند در سرنوشت صعود تیم ملی آلمان نیز تاثیرگذار باشد. هنوز صعود هیچ تیمی از این گروه قطعی نشده است.

لوییس انریکه، مربی اسپانیا، در نشست خبری این بازی گفت: "ما در گروه مرگ رقابت ها هستیم و با وجود اینکه در موقعیت بهتری نسبت به دیگر تیم های گروه قرار داریم، هیچ چیز را به قضا و قدر نمی سپاریم و برای برد وارد زمین می شویم. می خواهیم ببریم و به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم."

انریکه در مورد ژاپن گفت: "بازی دشواری خواهد شد با این وجود معتقدم تیم مسلط بر توپ و میدان خواهیم بود. امیدوارم بازی را از ابتدا تا انتها کنترل کنیم و به برتری برسیم. ژاپن تیم بسیار خوبی است و بسیاری از بازیکنانش در فوتبال اروپا به خصوص در بوندسلیگا بازی می کنند. از خط هافبک این تیم خوشم می آید و بازیکنانی سرعتی دارد. تیمی که آلمان را شکست داده قطعا تیم خوبی است."

"برزیل به عنوان شانس اول قهرمانی؟ امیدوارم با این تیم روبرو شویم و به این معنا خواهد بود که هر دو به یک چهارم نهایی راه یافته ایم.  برزیل شانس بسیار بالایی دارد و از لحاظ فردی و تیمی در بالاترین سطح است. برزیل همیشه مدعی است. در مورد دیگر مدعیان باید به رنکینگ فیفا رجوع کرد. تا به اینجا فرانسه و برزیل بسیار عالی کار کرده اند."

4416