خط و نشان هافبک اسپانیا برای برزیل: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

خط و نشان هافبک اسپانیا برای برزیل: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

پایگاه خبری فوتبالی - کوکه ستاره تیم ملی اسپانیا و باشگاه اتلتیکو مادرید در واکنش به رویارویی احتمالی با تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022، اذعان کرد که لاروخا از تیمی نمی‌ترسد. 

به گزارش فوتبالی، فردا شب (پنج شنبه) تیم‌های ژاپن و اسپانیا از چهارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. در این گروه اوضاع بسیار پیچیده است و هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعدی را دارند. لاروخا با 4 امتیاز در صدر جدول، کاستاریکا و ژاپن با 3 امتیاز در رده‌های دوم و سوم و آلمان با یک امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. شاگردان لوئیز انریکه از شانس خوبی برای تثبیت صدرنشینی خود برخوردار هستند و در صورت اول شدن برزیل در گروهش، آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی به یک دیگر خواهند خورد. برزیل با هدایت تیته و ستاره‌های زیادی که در ترکیبش دارد، از شانس های اصلی قهرمانی در قطر محسوب می‌شود.

به نقل از سایت گل، کوکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما از هیچ تیمی نمی ترسیم. البته برای تمامی تیم ها احترام بسیار زیادی قائل هستیم. به اینکه در یک چهارم نهایی به چه تیمی بر می خوریم، فکر نمی کنیم، چون فعلاً روی بازی با ژاپن تمرکز کرده ایم و نیاز داریم در آن بازی برنده شویم."

4416