فوری؛ پیشنهاد سرسام آور النصر برای رونالدو تایید شد

فوری؛ پیشنهاد سرسام آور النصر برای رونالدو تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه النصر عربستان رسماً با پیشنهادی 200 میلیون یورویی، خواستار جذب کریستیانو رونالدو شده است. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل باشگاه منچستریونایتد رسماً اعلام کرد که دیگر با کریستیانو رونالدو همکاری نخواهد کرد، زیرا ستاره سابق رئال مادرید در رسانه‌ها و هنگام گزارش با پیرس مورگان، به اریک تن هاگ سرمربی هلندی و باشگاه یونایتد توهین کرده است. 

به هر حال رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، به شدت به دنبال راهی برای خروج از الدترافورد بود، اما نتوانست به خواسته‌اش که بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود، برسد و در یونایتد ماندنی شد و چند بازی نیز در لیگ اروپا برای شیاطین سرخ انجام داد. حالا خبری که الان مثل بمب در جهان فوتبال ترکید، پیشنهاد سرسام آور و فوق سنگین باشگاه النصر برای جذب او بود. 

فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات این خبر را تایید و اعلام کرد که النصر به برنده پنج توپ طلا پیشنهادی تا سال 2025 ارسال کرده و بدین ترتیب رونالدو چیزی در حدود 500 میلیون یورو گیرش می‌آید. البته بخش بزرگی از این قرارداد به اسپانسرها مربوط می‌شود و هنوز مشخص نیست که دو طرف بتوانند بر سر حق تصویر به توافق برسند. فعلاً چیزی بین دو طرف امضا نشده و رونالدو روی جام جهانی 2022 قطر تمرکز کرده است. 

4416