لژیونرها انتظارات را برآورده نکردند

لژیونرها انتظارات را برآورده نکردند

پایگاه خبری فوتبالی- نگاهی به عملکرد تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2022 حاکی از عملکرد ضعیف برخی بازیکنان لژیونر فوتبال ایران است. 

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات مهم بعد از حذف تیم ملی در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی که به سوژه انتقادی کارشناسان نیز تبدیل شده ، عملکرد بسیار ضعیفی برخی شاگردان اروپانشین! کارلوس کی‌روش است.

در حالی که پیش از این تصور می‌شد که تجربه بازیکنان شاغل در لیگهای اروپایی به درد تیم ملی بخورد اما به جز طارمی و قلی‌زاده، بقیه لژیونرها عملکردی دور از حد انتظار داشتند تا سرمربی تیم ملی نیز مجبور به استفاده از بازیکنان داخلی در ادامه بازی‌ها شود.

سیدمجید حسینی، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی کریمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون، لژیونرهایی بودند که در جام جهانی به میدان رفتند و نمایش اکثریت آنها، متفاوت از چیزی بود که طرفداران تیم ملی انتظارش را داشتند. 

آزمون و، البته جلوی ولز جزو خوبهای تیم ملی بود اما در بازی حیاتی با آمریکا، نتوانست کمکی به کارلوس کی‌روش بکند و شاید صحبتهای کی‌روش درباره نیاز تیمها به بازسازی، مربوط به همین موضوع باشد که اگر او در جام ملتها روی نیمکت تیم ملی بنشیند، شاید با چند نفر از شاگردانش خداحافظی کند.

7655