ترکیب فرانسه و تونس؛ بدون امباپه

ترکیب فرانسه و تونس؛ بدون امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب فرانسه و تونس برای بازی پایانی مرحله گروهی جام جهانی قطر اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه با دو پیروزی مقابل استرالیا و دانمارک شروع منسجمی در مسابقات قطر داشته است و حتی تساوی مقابل تونس نیز کافی خواهد بود تا به عنوان صدرنشین به یک هشتم نهایی به عنوان صدرنشین صعود کنند و شاید به همین خاطر است که دشان تصمیم گرفته که در این بازی به برخی بازیکنان کلیدی خود همچون لوریس، امباپه و ربیو ترجیح بدهد. تونس فقط در صورتی می تواند به یک هشتم نهایی برسد که بتواند فرانسه را شکست بدهد که به نظر می رسد که شانس این اتفاق خیلی کم است و فقط یک شگفتی می تواند باعث چنین نتیجه ای شود.کولو موانی مهاجمی که با مصدومیت انکونکو در لیست فرانسه قرار گرفته بود، در این بازی فیکس شده است و ادواردو کاماوینگا که ذاتا هافبک میانی است در پست دفاع چپ قرار گرفته است. دشان با فکر بازی یک هشتم نهایی سعی کرده که از ترکیبی از بازیکنان فیکس و نیمکت نشین خود مقابل تونس استفاده کند.

ترکیب تیم ملی فرانسه بدین شرح است: مانداندا، دیساسی، واران، کوناته، کاماوینگا، شوامنی، فوفانا، ورتو، گندوزی، کومان و کولو موانی.

ترکیب تیم ملی تونس نیز بدین ترتیب خواهد بود: داهمن، طالبی، الغندری، مریاح ، کشریده، صخیری، لعیدونی، معلول،  سلیمانی، بن رمضان، خضری 

4125