خیال آمریکایی‌ها راحت شد؛ مصدومیت پولیشیچ جدی نیست

خیال آمریکایی‌ها راحت شد؛ مصدومیت پولیشیچ جدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین پولیشیچ گل ارزشمند و سه امتیازی امریکا را در نیمه اول بازی این تیم و ایران به ثمر رساند که بلافاصله پس از گلش با مصدومیت مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم چلسی روز سه شنبه به قهرمان مردم آمریکا تبدیل شد چرا که توانست اولین گل خود را در جام جهانی در مقابل ایران به ثمر برساند و به تیم ملی کشورش کمک کرد تا بتواند به یک هشتم نهایی جام جهانی راه پیدا کند. اما پولیشیچ بلافاصله پس از گلش برخورد شدیدی با علیرضا بیرانوند داشت و به خاطر مصدومیت در نیمه دوم حضور پیدا نکرد و به بیمارستان منتقل شد تا تحت معاینه و درمان قرار بگیرد.

فدراسیون فوتبال آمریکا حالا اعلام کرده است که مصدومیت پولیشیچ جدی نیست و این بازیکن صرفا دچار کوفتگی شده است. پولیشیچ در پایان بازی به هتل محل اقامت آمریکا رفت تا در جشن صعود شرکت کند و به نظر می رسد که مشکلی برای بازی روز شنبه مقابل هلند در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر نخواهد داشت. پولیشیچ ویدیویی نیز از خودش منتشر کرد و نوشت:" به هم تیمی هایم خیلی افتخار می کنم، نگران نباشید، شنبه آماده خواهم بود."

تیم ملی امریکا در نیمه دوم در نبود پولیشیچ از نظر قوای هجومی دچار افت شد اما با این وجود با کسب سه امتیاز توانستند پنج امتیازی شوند و بدون شکست راهی یک هشتم نهایی جام جهانی شدند.

4125