جدیدترین مصدوم تیم فن‌خال؛ مدافع هلند با گریه از تمرین خارج شد

جدیدترین مصدوم تیم فن‌خال؛ مدافع هلند با گریه از تمرین خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژرمی فریمپونگ با اشک و گریه از تمرین هلند خارج شد و به نظر می رسد که بازی یک هشتم نهایی میان تیم ملی کشورش و آمریکا را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، فریمپونگ با اشک و گریه تمرین روز چهارشنبه هلند برای آماده بازی بازی روز شنبه مقابل آمریکا را ترک کرد. لوئیز فن خال بدین ترتیب نمی تواند روی این دفاع راست برای بازی شنبه در مقابل امریکا در ورزشگاه خلیفه اینترنشنال حساب کند.

البته فریمپونگ هنوز در جام جهانی بازی نکرده چرا که دنزل دومفریس از اینتر جلوتر از او  در ترکیب قرار گرفته است و بدین ترتیب فریمپونگ شانسی برای حضور در پست پیستون راست پیدا نکرده اما ممکن است که مصدومیتش باعث شود تا شانسی برای حضور در ادامه جام جهانی نیز نداشته باش  و با مسابقات وداع کرد.

مدافع لورکوزن با اشک و گریه از تمرین خارج شد و شرایط وی نگران کننده به نظر می رسد. بازیکن سابق سلتیک امیدوار بود که بتواند در مراحل حذفی جام جهانی بازی کند و  ارزشهایش را نشان بدهد. این بازیکن به شدت مورد توجه منچستریونایتد در نقل و انتالات زمستانی قرارداد دارد و استعدادیاب های باشگاه یونایتد آماده انتقال وی هستند.

فریمپونگ با درخشش در لورکوزن نام خود را سر زبان ها انداخت و  بدین ترتیب توانست خود را در لیست فن خال برای جام جهانی قطر جای بدهد. تن هاگ در نظر دارد که برای تقویت ترکیبش در پست دفاع راست، این بازیکن هموطنش را به خدمت بگیرد.

4125