عکس؛ گشت و گذار مهاجم رئال مادرید در دبی با یک شیر!

عکس؛ گشت و گذار مهاجم رئال مادرید در دبی با یک شیر!

پایگاه خبری فوتبالی - ماریانو دیاز مهاجم رئال مادرید از فرصت تعطیلی تمرینات تیمش به خاطر جام جهانی استفاده کرده و به دبی سفر کرده است.

به گزارش فوتبالی، ماریانو دیاز در دبی به ملاقات حمید البوغیش شخصیت سرشناس شبکه های اجتماعی در امارات رفته است. حمید به خاطر  تصاویر زیادی که از خودش در کنار شیرها و ببرها منتشر می کند به شهرت رسیده است و ماریانو دیاز در ملاقات با وی و یکی از شیرهایش به گشت و گذار و قدم زدن پرداخت تا تصویر جالبی را رقم بزند.

ماریانو دیاز در تابستان 2018 پس از یک فصل حضور در لیون به رئال مادرید برگشت و قراردادی پنج ساله امضا کرد اما در سالهای اخیر به یک بازیکن مازاد برای رئال تبدیل شده است. تلاش رئال مادرید برای فروش ماریانو در سالهای اخیر ناموفق بوده چرا که این بازیکن با وجود دقایق کمش و سکونشینی هیچ برنامه ای برای ترک رئال مادرید ندارد و تنها تمرکز خود را روی حضور در رئال تا پایان قراردادش گذاشته است.

قرارداد ماریانو با رئال تا پایان فصل اعتبار دارد و بعد از آن به بازیکن ازاد تبدیل می شود هر چند که شایعاتی در مورد تمایل ولورهمپتون به خرید این مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شده است. زمان نشان خواهد داد که چقدر احتمال دارد که ماریانو در زمستان از برنابئو جدا شود.

4125