حمله گرت بیل به دوربین پس از حذف تحقیرآمیز از جام جهانی

حمله گرت بیل به دوربین پس از حذف تحقیرآمیز از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ولز با شکست مقابل انگلیس به عنوان یکی از ضعیف ترین تیم های جام جهانی با مسابقات قطر وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، ولز پس از 64 سال به جام جهانی راه یافته بود و انتظار می رفت که با حضور بازیکنانی نظیر بیل و رمزی بتواند خاطره عملکرد موفق در یورو 2016 را تکرار کند و رقیب سرسختی برای همگروه هایش در جام جهانی باشد اما عملکرد ضعیف ستارگان این تیم و ایرادهای تاکتیکی و فنی شدید موجود در این تیم باعث شد تا به شکل تحقیرآمیزی از مسابقات کنار بروند.

ولز در مقابل آمریکا یک امتیاز کسب کرد که پنالتی گرت بیل اولین و آخرین گل آنها در این مسابقات بود. ولزی ها بعد از آن دو نمایش ضعیف مقابل ایران و انگلیس داشتند تا با کسب فقط یک امتیاز و به عنوان تیم چهارم گروه از بازیها کنار بروند. 

گرت بیل با وجود آن که امید و انگیزه زیادی به جام جهانی داشت، نمایش ضعیفی در بازیها داشت و بین دو نیمه بازی انگلیس و ولز نیز با مصدومیت از زمین خارج شد. مهاجم سابق رئال مادرید در تابستان گذشته به لس آنجلس اف سی رفت و عملکرد خوبی در لیگ آمریکا داشت اما در جام جهانی نتوانست توفیق خاصی داشته باشد. بیل که از عملکرد ولز در جام جهانی دلخور بود، در پایان بازی تیمش و انگلیس به دوربین یک فیلمبردار حمله ور شد و به آن ضربه زد.حرکت بیل با واکنش های منفی زیادی همراه شده است. بیل در سالهای اخیر نیز عملکرد ضعیفی در رئال مادرید ارائه داده بود اما معمولا در تیم ملی ولز نمایش بهتری ارائه می داد که در جام جهانی قطر این اتفاق رخ نداد.

4125