پایان رویای جام جهانی برای شجاع

پایان رویای جام جهانی برای شجاع

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم ملی، حتی بدون یک ثانیه بازی در جام جهانی، احتمالا آخرین حضورش در این تورنمنت را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، قبل از شروع مسابقات تیم ملی در جام جهانی، به نظر می‌رسید که شجاع خلیل‌زاده و وحید امیری، نفراتی باشند که در این تورنمنت به میدان بروند.

شجاع خلیل‌زاده که زمانی در فهرست مغضوبین کارلوس کی‌روش قرار داشت، در اردوی اتریش، در ترکیب ثابت تیم ملی برای بازی با اروگوئه قرار گرفته بود و در بسیار از گمانه‌زنی‌ها، او در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان، دو مدافع میانی ثابت تیم ملی در جام جهانی محسوب می‌شدند اما کی‌روش ترجیح داد در قلب خط دفاعش به دو مدافعی اعتماد کند که چهار سال قبل و در جام جهانی 2018 به میدان رفته بودند و اگرچه، کنعانی‌زادگان در نیمه دوم بازی با انگلیس به میدان رفت و بازی در جام جهانی را تجربه کرد، اما شجاع حتی یک ثانیه هم نتوانست در این تورنمنت به میدان برود.

با توجه به سن شجاع، خیلی بعید است که سرمربی تیم ملی در جام جهانی 2026، روی مدافعی 37 ساله برای این تورنمنت حساب کند و به احتمال بسیار زیاد، جام جهانی 2022، اولین و آخرین تورنمنت مدافع تیم الاهلی قطر خواهد بود.

1984