انگلیس حریف سنگال در مرحله یک هشتم نهایی شد

انگلیس حریف سنگال در مرحله یک هشتم نهایی شد

پایگاه خبری فوتبالی - انگلیس با نتیجه سه بر صفر مقابل ولز به پیروزی رسید. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سوم جام جهانی 2022 قطر، تیم‌های انگلیس و ولز از ساعت 22:30 به وقت تهران مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم شروع بسیار متفاوتی نسبت به یک دیگر داشتند. انگلیس در ابتدا با نتیجه شش بر دو از سد تیم ملی ایران گذشت، اما در بازی دوم مقابل آمریکا با نتیجه تساوی متوقف شد. در آن سو ولز ابتدا با آمریکا به تساوی یک بر یک رضایت داد، اما در مقابل ایران با حساب 2-0 شکست خورد. پیش از شروع این بازی، سه شیرها با 4 امتیاز در صدر جدول، ایران با 3 امتیاز در رده دوم و آمریکا و ولز به ترتیب با 2 و 1 امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم قرار داشتند. 

در نیمه اول انگلیس کاملاً تیم برتر میدان بود. شاگردان گرت ساوتگیت حملات زیادی روی دروازه ولز طراحی کردند، اما ولزی‌ها هر طور که می توانستند از دروازه خود محافظت کردند تا نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد. 

در نیمه دوم همه چیز عوض شد. انگلیس در دقیقه 50 با ضربه ایستگاهی بسیار زیبا رشفورد به گل اول رسید و تنها یک دقیقه بعد از این گل، فیل فودن روی پاس هری کین اختلاف را دو برابر کرد. در ادامه ولز کمی جلو کشید، اما دوباره این انگلیس بود که در دقیقه 68 توسط مارکوس رشفورد به گل رسید تا این بازی در نهایت با پیروزی سه بر صفر سه شیرها به پایان برسد. 

4416