درگیری لفظی یک بوکسور با آگوئرو به خاطر مسی!

درگیری لفظی یک بوکسور با آگوئرو به خاطر مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - انتشار تصویر مسی که به شکل ناخواسته پیراهن تیم ملی مکزیک را لگد کرده بود، با جنجال های زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از آن که آرژانتین در مقابل مکزیک با نتیجه دو بر صفر پیروز شد، انتشار تصویر مسی که به شکل ناخواسته پیراهن حریف را لگد می کند، به شدت مکزیکی ها را عصبانی کرد و حالا کار به جایی رسیده که کانلو آلوارز بوکسور مکزیکی و سرجیو آگوئرو دوست صمیمی مسی و بازیکن سابق منچسترسیتی همدیگر را تهدید می کنند!

درگیری آگوئرو و بوکسور مکزیکی زمانی آغاز شد که مهاجم سابق فوتبال آرژانتین در پیامی نوشت"اقای کانلو، دنبال توجیه یا مشکل نگرد، قطعا چیزی از فوتبال نمی فهمی و نمی دانی در رختکن چه اتفاقاتی رخ می دهد. همیشه و در پایان بازیها، بازیکنان پیراهن های عرقی را روی زمین می اندازند و مسی هم ناخواسته پایش را روی آن پیراهن گذاشت." که کانلو در جوابش نوشت:" تو هم احمق هستی... بهتر است که دو رویی را کنار بگذاری."

در ادامه درگیری لفظی، آگوئرو در پیامی نوشت:"من آقای کانلو را تحسین می کردم اما کاری که امروز در مورد مسی انجام داد، همچون یک مشت اشتباهی بود. تو بهتر از هر کسی می دانی که این کارت غیرمنصفانه بوده و باید دیسکالیفه (اخراج از مسابقات) شوی!"

کانلو در جوابش نوشت:"غیرمنصفانه؟ غیرمنصفانه این است که تو در حالی این چیزها را در مقابل بقیه می نویسی که یک دقیقه قبلش به من پیام خصوصی داده بودی  و التماس می کردی که سر و صدای بیشتری ایجاد نشود. بهتر است که کمی شجاعت داشته باشی!"

4125