مدافع 36 ساله‌ای که مامور مهار رونالدوی 37 ساله بود

مدافع 36 ساله‌ای که مامور مهار رونالدوی 37 ساله بود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال در بازی مقابل تیم ملی اروگوئه یک مامور مهار ویژه داشت که البته آشنایی کامل با او دارد.

به گزارش فوتبالی، دیگو گودین همان کسی بود که در بازی تیم ملی پرتغال و تیم ملی اروگوئه مامور مهار کریستیانو رونالدو بود. مدافع اروگوئه ای روی صحنه های مختلف سایه به سایه کریستیانو رونالدو حرکت می کرد و روی ارسال ها همواره سعی داشت که ستاره پرتغالی را به صورت نفر به نفر یارگیری کند.

دیگو گودین در حال حاضر 36 سال دارد. او بین سال های 2010 تا 2019 در اتلتیکو مادرید توپ زده است. رونالدو بین سال های 2009 تا 2018 در رئال مادرید بوده است و این دو بازیکن سال های زیادی را در دربی های مادرید روبروی هم بازی می کردند و بدین جهت است که رونالدو و گودین نسبت به هم آشنایی داشته اند.

گودین در سال 2019 راهی اینتر شد و به مدت یک فصل در این تیم بود. در آن زمان رونالدو در یوونتوس توپ می زد و باز هم فرصت رویارویی این دو بازیکنن فراهم شد.

کریستیانو رونالدو در حال حاضر 37 ساله است و یک مدافع 36 ساله که تجربه کافی در رویارویی با رونالدو را دارد، برای مهار او قرار داده شده بود.

1470