روایت روزنامه الریاضیه از تقابل سرنوشت‌ساز ایران و آمریکا+ عکس

روایت روزنامه الریاضیه از تقابل سرنوشت‌ساز ایران و آمریکا+ عکس

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه «الریاضیه» عربستان دیدار ایران و آمریکا را در جام جهانی برای صعود به دور بعد سرنوشت ساز خواند.                     

به گزارش فوتبالی، ر روزنامه عربستانی در آستانه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی، گزارشی را در این مورد منتشر کرد. 

این روزنامه نوشت: «ایران و آمریکا پس از گذشت ۲۴ سال از اولین رویارویی خود در جام جهانی، امروز سه شنبه در دیداری پربار و سرنوشت‌ساز برای صعود به مرحله حذفی دوباره به مصاف هم خواهند رفت. بنابراین تقابل مورد انتظار، تکرار بازی جام جهانی ۱۹۹۸ بین دو حریف خواهد بود. 

ایران در دومین حضور خود در جام جهانی در سال ۱۹۹۸ در گروه دشمن سرسخت خود، ایالات متحده آمریکا قرار گرفت. آن بازی در تاریخ ۲۱ ژوئن در شهر لیون فرانسه برگزار شد و ایرانی‌ها در آن زمان پیروز شدند (۲-۱) و اولین پیروزی خود را در جام جهانی ثبت کردند.  

پس از پیروزی در وقت‌های اضافه مقابل ولزی‌ها در دور دوم، ایران با هدایت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی، با حساب روی روحیه بالای بازیکنان به دنبال رسیدن به مرحله بعد در ششمین حضور خود در جام جهانی هستند. 

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا تاکید کرد که سیاست ربطی به مسابقه‌ای ندارد که تیمش همانند تیم ایران برای صعود به سه امتیاز نیاز دارد.
 سرمربی آمریکایی‌ها انتظار دارد این دیدار سخت و فشرده باشد زیرا دو تیم می‌خواهند به دور بعد صعود کنند.»

5960