زلزله در یوونتوس؛ استعفای آنیلی و کل مدیران تیم تورینی

زلزله در یوونتوس؛ استعفای آنیلی و کل مدیران تیم تورینی

پایگاه خبری فوتبالی - ایتالیایی ها در جام جهانی حضور ندارند اما یکی از جنجالی ترین روزهای تاریخ فوتبالشان را تجربه می کنند.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب کل هیئت مدیره یوونتوس در یک جلسه اضطراری استعفا دادند. آندره آ آنیلی رییس، پاول ندود نایب رئیس، مائوریزیو آریوابنه سرپرست اجرایی، لورنس دبرو، ماسیمو دلا ریجونه، کاترین فینک، دنیلا ماریلونگو، فرانچسکو روناکالیو، جورجیو تاکیت و سوزان کیوود اعضای هیئت مدیره تیم تورینی استعفا دادند.

بیانکونری ها بیانیه ای را در مورد این تصمیم منتشر کردند. به نظر می رسد که تحقیقات در مورد فساد مالی در میان مدیران یوونتوس از جانب دولت ایتالیا باعث این تصمیم بوده است. در حقیقت هیئت مدیره یوونتوس اعلام کرده ست که برای کمک به روند تحقیقات به صورت داوطلبانه انصراف داده است و از باشگاه یوونتوس خواسته که کمیسیون ویژه ای را برای تحقیقات در مورد این موضوع تشکیل بدهند.

مائوریزیو اسکاناوینو به عنوان مدیر اجرایی جدید باشگاه یوونتوس مشغول به کار شد و هیئت مدیره جدید این باشگاه نیز قرار است که در روز 28 دی ماه مشخص شوند.

بدین ترتیب آندره آ آنیلی به دوران درخشان خود در یوونتوس پایان بخشید. این مدیر در دوازده سال حضور در تیم تورینی توانست 9 اسکودتوی متوالی، پنج کوپا ایتالیا و پنج سوپرجام ایتالیا کسب کند و به همراه یووه در دو فینال چمپیونزلیگ نیز حضور پیدا کرد که در مقابل بارسلونا و رئال مادرید مغلوب شدند.

4125