رضایت سرمربی اسپانیا از کسب تساوی مقابل آلمان

رضایت سرمربی اسپانیا از کسب تساوی مقابل آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیا، می‌گوید از تساوی مقابل آلمان راضی است ولی از این ناراحت است که تیمش روی اشتباهی گل خورد که به ندرت مرتکب می‌شود.

به گزارش فوتبالی،  اسپانیا که جام جهانی 2022 قطر را با پیروزی درخشان 7-0 مقابل کاستاریکا آغاز کرده بود دیشب در دومین بازی خود مقابل آلمان قرار گرفت. اسپانیایی‌ها که در نیمه دوم ابتدا از حریف پیش افتادند در نهایت یک گل دریافت کرده و به کسب یک امتیاز رضایت دادند. لوئیس انریکه، سرمربی لاروخا، در پایان بازی گفت از عملکرد شاگردانش و تساوی مقابل آلمان راضی است و تنها ناراحتی‌اش این است که روی گل دریافتی بازیکنانش مرتکب اشتباهی شده‌اند که به ندرت در اسپانیا سابقه داشته است.

انریکه پس از پایان بازی گفت: "ما در نیمه اول کمی بهتر بودیم ولی فاقد اعتماد به نفس کافی بودیم تا باور کنیم که می‌توانیم بیشتر از آنچه در زمین دیده می‌شد به آلمان ضربه بزنیم. ما در اواخر مسابقه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و آنها روی یک اشتباه ما موفق شدند به گل برسند. ولی ما تا لحظه آخر جاه‌طلب بودیم و من منتظرم تا فردا فیلم بازی را تماشا کنم. چون تماشای فیلم بازی‌ها را بیشتر از دیدن آنها از کنار زمین دوست دارم."

"گل آلمان؟ اشتباهی کردیم که به ندرت در این تیم سابقه داشته. ولی فوتبال همین است."

4416