صحبت‌های دی ماریا درباره پاس گلی که به مسی داد

صحبت‌های دی ماریا درباره پاس گلی که به مسی داد

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه یوونتوس هرگونه نقش داشتن در گل لیونل مسی مقابل مکزیک را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، آرژانتین در یک دیدار سخت و نفس گیر مقابل مکزیک موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا فاجعه هفته اول مقابل عربستان را به فراموشی بسپارد. آن‌ها در مقابل عربستان کامبک خوردند و با نتیجه دو بر یک تن به شکست دادند. در بازی برابر مکزیک، لیونل مسی با یک شوت بسیار زیبا دروازه اوچوا را گشود و این گل بود که آلبی سلسته را به بازگشت به جام امیدوار کرد. 

به نقل از سایت گل، گل مسی با پاس آنخل دی ماریا به دست آمد، اما با این حال ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد گفت: "من به او پاس خیلی بدی دادم، اما لیونل همیشه راه را پیدا می کند. چیزی که مهم است، رساندن توپ به مسی می باشد. یک دقیقه قبل از گلش با او صحبت کردم و لئو به من گفت که مکزیک خیلی عقب کشیده و اصلاً فضا در اختیار ما قرار نمی دهد، به همین خاطر باید برای شوت های از راه دور آماده شویم. بعد از آن صبر کردم تا لئو در موقعیت مناسبی قرار بگیرد تا توپ را به او برسانم. خیلی خوشحالم که شانس بازی کردن در کنار بهترین بازیکن تاریخ را دارم."

4416