عکس؛ هواداران کره‌ای و زدن ماسک مخصوص سون بر چهره

عکس؛ هواداران کره‌ای و زدن ماسک مخصوص سون بر چهره

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی کره جنوبی در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی غنا رفته است و باید دید که در نهایت این بازی با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره جنوبی که در باشگاه تاتنهام بازی می کند، به نوعی تبدیل به یک اسطوره برای فوتبال کره جنوبی شده است و هواداران تیم ملی کره جنوبی علاقه ویژه ای به او دارند.

سون هیونگ مین با توجه به آسیب دیدگی که در ناحیه صورت خود داشته است، با یک ماسک ویژه وارد بازی های جام جهانی 2022 قطر شده است و اکنون هواداران تیم ملی کره جنوبی برای حمایت از کاپیتان تیم ملی کره جنوبی، همان ماسک را بر چهره خود زده اند و بدین ترتیب از سون هیونگ مین حمایت کرده اند.

باید دید که اوضاع برای کره ای ها در این دوره از بازی های جام جهانی به چه شکل پیش می رود. بازی سوم تیم ملی کره جنوبی مقابل تیم ملی پرتغال است و بدین ترتیب آن ها با کریستیانو رونالدو و یارانش روبرو خواهند شد و کار بسیار سختی در آن بازی خواهند داشت. کره جنوبی در بازی اول خود مقابل تیم ملی اروگوئه به تساوی بدون گل رسیده بود.

1470