زور کامرون و صربستان به همدیگر نرسید؛ شش گل بدون برنده!

زور کامرون و صربستان به همدیگر نرسید؛ شش گل بدون برنده!

پایگاه خبری فوتبالی- بازی صربستان و کامرون به یکی از جذاب ترین بازیهای جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شد چرا که شش گل داشت و با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اکثر بازیهای جام جهانی قطر کم گل بوده اند، بازی قطرو کامرون حسابی جذاب بود و سبک هجومی و بی محابای دو تیم باعث شد تا بازی جذابی را شاهد باشیم.
صربستان می دانست که در صورت شکست مقابل کامرون با جام جهانی وداع می کند و چیزی برای از دست دادن نداشت در حالی که کامرون هم می دانست که بازی پایانی انها مقابل برزیل مهارنشدنی است و اگر شکست بخورند، شانس چندانی برای صعود ندارند.
همین مسئله موجب شد تا بازی دو تیم به یکی از جذاب ترین بازیهای جام جهانی قطر تبدیل شود. در ابتدا کامرون به گل رسید و بعد از آن صربستان سه گل به ثبت رساند. در نهایت تیم ملی کامرون با گلهای چوپو موتینگ و ابوبکر کار را به تساوی کشاند تا جدال پرگلی را میان دو تیم شاهد باشیم.
تساوی سه بر سه باعث شد تا کامرون فعلا با یک امتیاز در رتبه سوم گروه جای بگیرد و به شکست سوییس مقابل برزیل امیدوار باشد تا بازی اخر مقابل سلسائو برای انها تشریفاتی باشد تا کمی برزیلی ها به انها رحم کنند در حالی که صربستان حالا یک فینال حساس مقابل سوییس در پیش دارد که حکم بازی مرگ و زندگی را برایشان خواهد داشت.

4125