اعتراف ستاره آرژانتین درباره شکست مقابل عربستان

اعتراف ستاره آرژانتین درباره شکست مقابل عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه استون ویلا اعتراف کرد که بعد از باخت مقابل عربستان، مجبور به صحبت کردن با روانشناس شده تا مشکلش بیش از حد جدی نشود. 

به گزارش فوتبالی، عربستان اولین شگفتی جام جهانی 2022 را خلق کرد و در اولین بازی خود مقابل آرژانتین توانست مقابل یاران لیونل مسی کامبک بزند و با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. این نتیجه در حالی به دست آمد که عربستان فقط دو شوت در چهارچوب زده بود و حالا مارتینز که وظیفه نگهبانی از دروازه آلبی سلسته را در آن بازی داشت، اعتراف کرد که از نظر ذهنی خیلی آسیب دید. 

به نقل از سایت گل، دروازه بان سابق آرسنال درباره این بازی به خبرنگاران گفت: "من خیلی زجر کشیدم. من مجبور شدم تا با یک روانشناس صحبت کنم، چون آن ها فقط دو بار به سمت دروازه من شوت زدند و هر دو توپ وارد دروازه شد. 45 میلیون آرژانتینی بازی های ما را در جام جهانی نگاه می کنند و من باید بهتر از این ها عمل می کردم."

البته مارتینز بازگشت قدرتمندی به جام داشت و با یک سیو بی نظیر در بازی مقابل مکزیک، اجازه باز شدن دروازه اش را نداد تا آرژانتین با درخشش لیونل مسی به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کند. 

4416