مدیرعامل هوادار: بهتاج یا در جریان نیست یا صداقت ندارد

مدیرعامل هوادار: بهتاج یا در جریان نیست یا صداقت ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه هوادار به صحبت‌های سرپرست باشگاه تراکتور واکنش نشان داد.                                    

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت باشگاه هوادار، در پی اظهارات ایوب بهتاج مبنی براینکه باشگاه تراکتور درخواستی برای جذب سرمربی هوادار نداشته، مدیرعامل باشگاه هوادار توضیحاتی را ارائه کرد.  

محمدجواد رحیمی با غیر طبیعی دانستن صحبت های دور از انتظار سرپرست موقت باشگاه تراکتور، گفت: دو حالت دارد که آن بزرگوار بیاید و اطلاعیه سراسر محترمانه مجموعه ما را تکذیب کند. خوشبینانه آن است که یا در جریان مذاکرات قرار نداشته که زیبنده جایگاه‌اش نبوده و توصیه می‌شود در موضوعی که مطلع نیست اظهار نظر قطعی نکند. بدبینانه آن است که از سر ناراحتی بابت مخالفت باشگاه هوادار با انتقال مورد اشاره بوده است که پیشنهاد می‌شود صداقت را در هر موضوعی چراغ راه خود بدانند.  

مدیرعامل هوادار تصریح کرد: دو تن از مدیران عالی باشگاه تراکتور بابت صدور رضایت نامه ساکت الهامی از سوی باشگاه هوادار مبلغ سنگینی را پیشنهاد کردند. چند بار با من و سرمربی‌مان در جهت قبول پیشنهاد، ارتباط جدی گرفته شد و پیشنهاد دادند اگر با مبلغ رضایت نامه موافقت کنید نامه کتبی آن زده شود (دقیقا جایی که ظاهرا وظایف سرپرست موقت باشگاه تراکتور آغاز می شد) اما هر بار با مخالفت باشگاه هوادار مواجه شدند و حتی ماجرا به رایزنی‌های مدیران سیاسی و اقتصادی نیز کشیده شد.  

رحیمی گفت: باشگاه هوادار بی احترامی پیش آمده مقابل رفتار محترمانه خود را فعلا به پای باشگاه تراکتور نمی‌گذارد و انتظار می‌رود بهتاج دقت بیشتری در سخنرانی خود به خرج دهد، چون مجموعه بی حاشیه ما قصد ندارد به ذکر جزئیات بیشتر، شمردن موارد دقیق تر و نام بردن اسامی افراد بپردازد.

5960