ساوتگیت از یک تغییر در ترکیب تیمش در دیدار مقابل ولز خبر داد

ساوتگیت از یک تغییر در ترکیب تیمش در دیدار مقابل ولز خبر داد

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس اذعان کرد که فیل فودن ستاره باشگاه منچسترسیتی برای دیدار مقابل ولز در ترکیب اصلی سه شیرها قرار خواهد گرفت. 

به گزارش فوتبالی، انگلیس شروع بدی در جام جهانی 2022 قطر نداشته است و در دیدار اول موفق شد با نتیجه شش بر دو مقابل ایران به پیروزی برسد و در دومین دیدار برابر آمریکا با تساوی بدون گل متوقف شد و فعلاً با 4 امتیاز صدرنشین گروه است. یکی از بازیکنانی که حدس زده می‌شد بتواند در ترکیب اصلی انگلستان قرار بگیرد، فیل فودن بود، اما این ستاره جوان ذخیره رحیم استرلینگ و بوکایو ساکا است و حالا ساوتگیت می خواهد به او برای دیدار نهایی گروه فرصت بدهد. 

به نقل از سایت گل، روز سه شنبه تیم‌های ولز و انگلیس در ورزشگاه احمد بن علی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. ساوتگیت به ITV Sport گفت: "ما عاشق فیل هستیم، او بازیکن بسیار باکیفیتی است. او در دیدار اول کمی بازی کرد، اما تصمیم گرفتیم در بازی دوم او به بازی ندادیم. فیل یکی از بازیکنان بسیار مهم برای ما در این تورنمنت است و هیچ شکی در این باره نیست. هیچ مشکلی با فیل نداریم."

"تصمیم گرفتیم به ترکیب تیم برنده دست نزنیم و البته برای دیدار مقابل آمریکا باید چند تغییر اعمال می کردیم. دوست داریم تا جایی که می‌توانیم در قطر بمانیم."

4416