شبکه فاکس اسپورت: آمریکا یا باید ایران را ببرد یا به خانه برگردد

شبکه فاکس اسپورت: آمریکا یا باید ایران را ببرد یا به خانه برگردد

پایگاه خبری فوتبالی- شبکه فاکس اسپورت شانس حذف تیم ملی این کشور از جام جهانی را بالا دانست.                                    

به گزارش فوتبالی، رسانه آمریکایی با اشاره به بازی حساس سه‌شنبه شب ایران و آمریکا و آخرین روز گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و احتمال بالای حذف شاگردان «گرگ برهالتر» نوشته است: در جام جهانی دیگر شانس بهتر برای دفعه بعدی وجود ندارد چراکه دفعه بعد، تضمین‌شده نیست. می‌توان شکست در سوپربول (فینال لیگ فوتبال آمریکایی) یا فینال NBA را سال بعد جبران کرد اما جام جهانی را نه.   

رسانه آمریکایی اضافه کرد: در جام جهانی مثل المپیک، بازیکنان این فرصت را هر چهار سال یک‌بار دارند تا در بزرگترین رویدادهای ورزشی موفق شوند. بعضی‌ها مثل مسی و رونالدو پنج بار در این تورنمنت‌ به میدان می‌روند و بعضی‌ها مثل «تیم ریم» مدافع آمریکا، یک بار این فرصت به آن‌ها دست بدهد.  

این شبکه در ادامه توضیح داد: ایران سه‌شنبه به مصاف آمریکا می‌رود و این یک بازی حذفی برای آمریکایی‌ها محسوب می‌شود چراکه آن‌ها برای صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جام، فقط باید ایرانی‌ها را ببرند اما این در مورد ایران صدق نمی‌کند و آن‌ها با یک تساوی هم صعود می‌کنند.  

فاکس اسپورت در پایان نوشت: تساوی در دقایق پایانی مقابل ولز برای آمریکا گران تمام شد و حالا آن‌ها خود را در موقعیت خطر می‌بینند. یا باید ببرند یا به خانه بروند. آمریکایی‌ها نمی‌توانند سال بعد برگردند و دوباره تلاش کنند.

5960