علت جالب سانسور مسابقات جام جهانی در تلویزیون چین

علت جالب سانسور مسابقات جام جهانی در تلویزیون چین

پایگاه خبری فوتبالی - بازیهای جام جهانی قطر برای مردم چین با 30 ثانیه تاخیر برگزار می شود تا در صورت نیاز برخی تصاویر هواداران با ماسک برای مردم این کشور سانسور شود.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که تصاویری که در آن هواداران در ورزشگاه بدون ماسک هستند، توسط تلویزیون چین سانسور می شود چرا که دولت چین همچنان محدودیت های سختگیرانه ای را در مورد کرونا اعمال کرده است و نمی خواهند که با نشان دادن تصاویر هواداران بدون ماسک از این حیث روی هواداران تیمشان تاثیر بگذارند.

اعتراضات مردم چین علیه محدودیت های کرونایی باعث شده تا دولت چین تصمیم بگیرد که با پخش نکردن هواداران بدون ماسک مانع از شدت گیری اعتراضات شود.

چین آخرین کشور بزرگ دنیاست که همچنان محدودیت های شدیدی را در مورد ویروس کرونا عمل می کند و همچنان قرنطینه های طولانی در این کشور وجود دارد و تست های آزمایش کرونا به صورت سرسختانه از شهروندان گرفته می شود.

در حین پخش بازیها در کشور چین به جای هواداران بدون ماسک از تصاویر بازیکنان، مقامات و استادیوم فوتبال استفاده می شود.  دولت چین امیدوار است که با سانسور تصاویر جام جهانی بتواند از حجم اعتراضات کم کند و مانع از تحریک هواداران برای اعتراضات خیابانی شود.

4125